Održavanje servera

Održavanje servera obuhvata instalaciju, praćenje, održavanje servera i njegovih resursa poput mrežnih diskova (NAS), rutera … Zbog potreba klijenata podelili smo usluge održavanja u dve grupe: održavanje računara i održavanje servera. Za one klijente kojima je potrebno održavanje računara i održavanje servera moguće je kreiranje posebnog paketa sa popustom. Kontaktirajte nas i mi ćemo prilagoditi pakete prema Vašim potrebama.

PAKETI ODRŽAVANJA ZA SERVERE

U našoj ponudi se nalaze tri paketa za održavanje servera, moguće ih je prilagoditi i proširiti, zavisno od vaših potreba i želja.

Paketi za servere PAKET 1 PAKET 2 PAKET 3
Broj servera do 1 do 2 do 3
Monitoring servera nedeljno 2 3 4
Preventivno održavanje DA DA DA
Rešavanje problema DA DA DA
Nedeljni backup 1 1 2
Instalacija softvera DA DA DA
Daljinska podrška DA DA DA
Dolasci mesećno 1 1 3
Radno vreme 08h-20h 08h-20h 08h-20h

 

Cene u tabeli su informativnog karaktera, realna cena se formira uvidom u obim, strukturu i zahteve potencijalnog održavanja.

U većini situacija je teško izračunati unapred šta je korisniku potrebno, ponekad i sam korisnik ne zna šta mu je potrebno dok nam ne objasni funkcionisanje njegovog poslovnog sistema kako bi mi mogli da mu preporučimo najjednostavniji i najpouzdaniji sistem održavanja. Sve u svemu da bi nečiji poslovni sistem funkcionisao potrebno je da korisnik ne mora da razmišlja šta da radi i koga da zove ako dođe do problema sa računarom, mrežom, serverom, internetom… i da zna da je firma koja mu pruža uslugu održavanja pouzdana, kvalitetna i odgovorna.

Cene se odnose na mesečno održavanje. Paketi su prilagođeni različitim potrebama. Ukoliko želite gratis ćemo izvršiti uvid u trenutnu situaciju računarske infrastrukture u vašem preduzeću i predložiti neki od ponuđenih ili prilagođenih paketa.

Svi paketi obuhvataju sledeće usluge :

  • Podešavanje, optimizaciju i održavanje servera
  • Podešavanje, optimizaciju i održavanje serverskih resursa poput mrežnih diskova (NAS), rutera …
  • Instalacija svih potrebnih sistemskih programa
  • Pregled servera i serverskih resursa tokom redovnih dolazaka
  • Čuvanje podataka prema potrebi
  • Redovno praćenje i ažuriranje programa
  • Besplatna telefonska podrška od 08h – 20h radnim danima
  • Čišćenje servera od prašine svakih 6 meseci
  • Savetovanje oko daljih ulaganja u infrastrukturu radi unapređivanja efikasnosti servera, serverskih resursa
  • Daljinsko održavanje i praćenje preko interneta prema potrebama klijenta